خدمات پس‌از فروش

فعال‌سازی گارانتی محصول و شرکت در جشنواره

روش اول: فقط شماره سریال را بدون فاصله به شماره 10128432 ارسال کنید.نتیجه ثبت گارانتی از طریق پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد‌شد.
روش دوم: با وارد کردن شماره سریال محصول در فیلد روبرو و کلیک بر روی دکمه ثبت،مراحل ثبت را انجام داده و گارانتی محصول را فعالسازی فرمایید:

بهترین راه برای جلوگیری از خراب شدن یک وسیله، فارغ از طرز نگهداری، رعایت اصل کیفیت در به کارگیری قطعات و مواد اولیه ی ساخت یک محصول می باشد. با توجه به رونق زندگی محدود به خانه ها و ایجاد تنوع در امور آشپزی و تمیزکاری منزل، نیاز به لوازم خانگی بیشتر از هر روز بیشتر از دیروز احساس می‌شود. در این بین شرکت‌های زیادی اقدام به تولید و عرضه‌ی انواع لوازم خانگی کرده‌اند اما نبود کیفیت در آنان باعث ایجاد معضل بزرگی شده‌اند. بعد از مدتی کار کردن قطعه‌ای از دستگاه خراب می شود که نمونه‌ی آن پیدا نمی‌شود. در این بین شرکت پرشیا فرانس با توجه به آنالیز دقیق نیازهای مشتری و همچنین آگاهی از معضل استهلاک قطعات لوازم خانگی در مونتاژ و گردآوری قطعات نهایت دقت را به عمل می آورد. هرچند پشتیبانی شرکت پرشیا فرانس به خوبی از عهده‌ی تامین قطعات لوازم خانگی پرشیا فرانس بر می آید ولی پیشگیری بهتر از درمان است و ما نیز بر این امر مسلط هستیم. لذا استفاده از بهترین متریال برای ساخت و مونتاژ محصولات پرشیا فرانس برای مدیریت این مجموعه و پرسنل مجرب آن در اولویت اول است.

خدمات پس از فروش
2 سال خدمات گارانتی توسط نالیا سرویس

24 ماه گارانتی محصولات

در خرید لوازم خانگی و محصولات آشپزخانه بی شک یکی از مهم ترین شاخصه هایی که هر مصرف کننده مد نظر خواهد داشته موضوع مهم "گارانتی" است و ما جهت رفع نگرانی و احقاق حقوق مصرف کنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه ناسا الکتریک، گارانتی 24 ماهه مقرر نموده ایم و تیم خدمات پس از فروش ناسا الکتریک در این زمینه تمام تلاش خود را دارد که مصرف کنندگان در این زمینه با اطمینان آسودگی خیال خرید کنند

10 سال خدمات و تضمین تامین قطعات

10 سال خدمات پس از فروش

امکان خرابی هر محصولی وجود دارد و بدتر از خرابی پیدا نشدن قطعات معیوب شده آن است. با خدمات 60 ماه پس از فروش پرشیا از این بابت نگرانی ای نخواهید داشت. خرید لوازم خانگی و محصولات آشپزخانه بی شک یکی از مهم ترین شاخصه هایی که هر مصرف کننده مد نظر خواهد داشته موضوع مهم "گارانتی" است و ما جهت رفع نگرانی و احقاق حقوق مصرف کنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه ناسا الکتریک، گارانتی 24 ماهه مقرر نمود.

همراه دائمی شما

باشگاه مشتریان پرشیا فرانس

به منظور مشتری مداری و کسب نظرات شما بزرگوار در آن چه نیاز دارید و یا آنچه که استفاده کرده اید و انتقال به دیگر مشتریان پرشیا فرانس این باشگاه راه اندازی شده است. می توانید با بهره گیری از آن از زاویه دید و تجربه مصرف کنندگان در انتخاب های بعدی دقت بیشتری داشته باشید. برای شرکت در این باشگاه با ما همراه باشید.

فرم رسیدگی به شکایات مشتریان

هرگونه شکایت و انتقاد و پیشنهادی در هر زمینه ای دارید می توانید با ما در میان بگذارید

"*" indicates required fields

نام مشتری*
شماره تماس خود را کامل وارد نمایید.

مشخصات محصول

مشخصات کامل محصول خریداری شده خود را وارد نمایید
MM slash DD slash YYYY
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

▬ شرایط گارانتی و استفاده از ضمانت نامه کالاها ▬

1-توجه داشته باشید که فروشگاه موظف است دستگاه را از لحاظ ظاهری سالم تحویل دهد، ایرادات ظاهری، اعم از شکستگی، رنگ ریختگی و کلیه مواردی که ظاهر دستگاه را از حالت استاندارد خارج نموده باشد، شامل گارانتی نمی باشد.
2-دستگاه ها فقط توسط کارشناسان مرکز خدمات نالیا سرویس باید تعمیر گردد. تعمیر و ارائه خدمات توسط افراد متفرقه، این ضمانت نامه و گارانتی را ابطال می کند.
3- خرابی ناشی از اتصالات‌ داخلی، عوامل طبیعی، نوسانات برق، آتش سوزی و بهره برداری غیر اصولی و مغایر با دستورالعمل دستگاه و نیز خرابی های ناشی از حمل و نقل اعم از خراشیدگی، فرورفتگی و شکستگی داخل و بیرون دستگاه شامل ضمانت نمی‌باشد.
4-این ضمانت‌نامه شناسنامه کالای شماست. در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، چرا که در صورت عدم ارائه ضمانت نامه در هنگام خدمات، کلیه کارهای انجام شده با دریافت تمامی هزینه های آن انجام می‌پذیرد.
5- از دقت شما که هنگام تحویل کارت مطابقت آنرا با فاکتور خرید و ثبت مهر و امضای فروشگاه مورد نظر کنترل می نمایید، سپاسگزاریم.
6- مخدوش شدن کارت و یا عدم مطابقت آن با دستگاه خریداری شده و خط خوردگی تاریخ خرید دستگاه با فاکتور و شماره سریال کارت، باعث ابطال ضمانت نامه می‌شود.
7-خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارائه می شود.
8- بدنه دستگاه موارد تزئینی و مواد مصرفی شامل ضمانت نمی باشد.
9- این ضمانت نامه مختص این دستگاه می باشد و قالب انتقال به غیر نمی باشد.

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
تمامی محصولات پرشیا فرانس دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت نالیا سرویس می‌باشد.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من