▬ شرایط گارانتی و استفاده از ضمانت نامه کالاها ▬
1-توجه داشته باشید که فروشگاه موظف است دستگاه را از لحاظ ظاهری سالم تحویل دهد، ایرادات ظاهری، اعم از شکستگی، رنگ ریختگی و کلیه مواردی که ظاهر دستگاه را از حالت استاندارد خارج نموده باشد، شامل گارانتی نمی باشد.
2-دستگاه ها فقط توسط کارشناسان مرکز خدمات نالیا سرویس باید تعمیر گردد. تعمیر و ارائه خدمات توسط افراد متفرقه، این ضمانت نامه و گارانتی را ابطال می کند.
3- خرابی ناشی از اتصالات داخلی، عوامل طبیعی، نوسانات برق، آتش سوزی و بهره برداری غیر اصولی و مغایر با دستورالعمل دستگاه و نیز خرابی های ناشی از حمل و نقل اعم از خراشیدگی، فرورفتگی و شکستگی داخل و بیرون دستگاه شامل ضمانت نمیباشد.
4-این ضمانتنامه شناسنامه کالای شماست. در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، چرا که در صورت عدم ارائه ضمانت نامه در هنگام خدمات، کلیه کارهای انجام شده با دریافت تمامی هزینه های آن انجام میپذیرد.
5- از دقت شما که هنگام تحویل کارت مطابقت آنرا با فاکتور خرید و ثبت مهر و امضای فروشگاه مورد نظر کنترل می نمایید، سپاسگزاریم.
6- مخدوش شدن کارت و یا عدم مطابقت آن با دستگاه خریداری شده و خط خوردگی تاریخ خرید دستگاه با فاکتور و شماره سریال کارت، باعث ابطال ضمانت نامه میشود.
7-خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارائه می شود.
8- بدنه دستگاه موارد تزئینی و مواد مصرفی شامل ضمانت نمی باشد.
9- این ضمانت نامه مختص این دستگاه می باشد و قالب انتقال به غیر نمی باشد.